Pagina's

woensdag 6 april 2011

Gebrek aan seks

Als ik een man vertel dat ik een echtgenote heb én een vriendin zie ik altijd een soort van pretoogjes tevoorschijn komen. Die hebben dan meestal te maken met de seksualiteit en wordt bijna altijd vergezeld van de opmerking: "Dat heb je goed geregeld".

Nou zal ik nooit ontkennen dat we het goed geregeld hebben maar ik maak daarbij wel meteen duidelijk dat ik ook écht verliefd ben op zowel mijn vrouw als mijn geliefde. Dat seksualiteit wel een rol speelt maar niet onze grote drijfveer is. En we zoeken elkaar daarvoor ook niet op.

Dat bleek afgelopen weekend ook maar weer eens, achteraf vonden we het wel amusant. Terwijl Ryanne bij ons beneden lag te slapen hebben wij boven gevreeën, en dat terwijl ik haar eigenlijk helemaal niet zo vaak zie.

Ook Ryanne vroeg vanmorgen op msn of ik de seks miste in onze relatie. Een vraag waar ik meteen nee op kon antwoorden. Niet dat het er niet bij hoort maar we missen het ook niet, er is zoveel anders moois tussen ons gegroeid in de afgelopen maanden. Zij voelt er helemaal hetzelfde over.
We gaan het niet uit de weg, maar zoeken elkaar daar zeker niet voor op.

1 opmerking: