Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Geluk

Geluk is niet te koop...

Geef mij een hutje op de hei, en dan met zijn allen genieten van het leven.
Geld is handig om te hebben in deze wereld maar wat echt telt is je geluk.

Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt door het leven.
Een collega die 4 maanden in verwachting was heeft bij een echo te horen gekregen dat er geen leven meer in haar buik groeide, het hartje was gestopt...

Stil werd ik er van toen ik het hoorde en nu ook weer... op het werk hield ik de waterlanders nog binnen, nu even niet...  mijn gedachten gaan uit naar haar, ze kan het gebruiken....



Wat ben je dan weer dankbaar voor alle mooie dingen die het leven ons biedt, onze eigen gezonde dochters, ons hechte gezin, onze steunende familie, onze gezondheid en al die extra liefde die we mogen ervaren..

De mooiste dingen in het leven zijn geen dingen....
Ben er zuinig op, maar zet ze niet in een glazen kast, geniet ervan!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten