Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Zoooo lief!

Soms geeft het leven je mooie kadootjes.
Dat gebeurt meestal op de meest vreemde momenten als je het niet verwacht.

Mijn geliefde had voor haar twee kids kaartjes besteld voor Mary Poppins. Met dank aan een grootgrutter vier kaartjes dus was er eentje over. Toen ze aan haar oudste vroeg wie er dan mee mocht gaan kwam er -geloof ik- redelijk enthousiast uit dat ik mee mocht op het vierde kaartje.
Mijn eerste reactie was: "Hè? Oooh wat lief!!"
Als we het er even over hebben dat het wel leuk zou zijn, was de opdracht van R. dan ook: "Nou kijk dan maar of het kan." lukt het niet zijn er vast nog anderen die graag mee willen.
De kaartjes zijn voor een vrijdag en dan rond de klok van zes uur, dat betekende voor mij een rit van minstens 2,5 uur naar Scheveningen. Eerst maar vrij vragen dus, verlof werd afgekeurd :( .
Waar een wil is is een weg en de vraag komt niet voor niets dus.... een beetje passen en meten en op tijd weg op het werk, ja dat gaat lukken! (Hierbij bestel ik wel alvast een file-vrije dag voor de 8e april, vrij baan naar Scheveningen graag).
Thuis even overlegd en ook daar wordt het me weer van harte gegund, groen licht! Ze is blij voor mij en weet dat haar tijd ook wel weer gaat komen.
Gisteravond nog even geregeld dat onze oudste een nachtje bij oma kan logeren, dat vinden ze beide geweldig leuk en dan heeft Angel de tijd en rust voor onze jongste. Je kunt het thuisfront vind ik maar best zo goed verzorgd mogelijk achterlaten. Anderen hoeven niet te lijden omdat ik een leuke avond mag gaan hebben.

Dus:
Thuis, check.
Werk, check.
Agenda, check.
Adres, check.
Parkeergarage, check.
We zijn er klaar voor!

Opeens staat ons nog een leuk uitje voor de boeg, ongekend eigenlijk voor ons elkaar twee keer binnen een week te zien.
Met dank aan een lieve meid, ze is gewoon supercalifragilisticexpialidasties!




1 opmerking: