Pagina's

zaterdag 19 februari 2011

Qualiteit en kwantiteit

Een vraag op twitter zette me weer eens aan het denken...


2 of 3 misss. nog haalbaar om liefdesrelaties te onderh...tijd, afstand, geld én investering! Hoe méér  hoe minder de kwaliteit?


Is de kwaliteit van je liefde afhankelijk van hoeveel liefde je geeft? Ik zeg dan niet over hoeveel mensen je je liefde verdeelt, juist omdat je je liefde niet verdeeld maar er meer liefde is om te delen.
Niet iedere (ge)liefde is hetzelfde in mijn ogen en net als mensen niet gelijk zijn zal ik er ook nooit naar streven iedereen evenveel te geven. Ieder krijgt wat bij hem past.
Het aantal liefdesrelaties is in mijn ogen slechts afhankelijk van de grootte van je hart.

Wat de materiele dingen betreft als tijd en geld houdt dat gewoon in dat je beter moet worden in het managen van deze dingen. Het is niet makkelijk om hiervan meer te hebben om te verdelen, je moet het doen wat tot je beschikking staat.
Afstand hoeft nooit een bezwaar te zijn, als je er maar mee weet om te gaan.


Qualiteit van liefde is in mijn ogen niet afhankelijk van de wereldse dingen maar juist van de grootte van je hart. Dat moet groot genoeg zijn of kunnen worden om iedereen een plekje te geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten