Pagina's

maandag 21 februari 2011

Verrassing

Soms, nou ja... soms, wil ik nog wel eens mezelf wegcijferen voor anderen. En vooral niet aan mezelf denken, iets voor mezelf kopen? Hmm toch maar niet, komt wel, je herkent het misschien.

Wat dagen geleden ook zo'n moment waarbij ik een lekker flesje bier maar in het schap liet staan.... mijn lief verteld dat ik het maar niet had meegenomen. En ja, geheel terecht, te horen gekregen dat ik toch écht ook aan mezelf mocht denken.
Deze week dan ook maar aan haar gedacht en daardoor aan mezelf. Het flesje bier was gekocht... een babystapje om aan mezelf te denken.

Toen ik net thuis kwam stond er een pakje met mijn naam erop in de gang. De winkel waar het vandaan kwam was de eerste hint en het begeleidend kaartje bevestigde het. Ze had voor mij aan mijzelf gedacht... voor mij staan 6 flesjes van mijn favoriete bier...

Dank je wel Schoonheid, voor het lekkers en vooral de gedachte...

Als er iets is waardoor polyamorie een verrijking is dan is dit het wel..


Dank je! Ik hou van jou..


1 opmerking:

  1. Ja als jij het dan niet zelf doet, doet zij het wel voor je maar dan 5x beter.. hihihi. Als ze dat nou ook eens voor zichzelf deed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen