Pagina's

donderdag 10 juni 2010

Gevoel

Even een sprong vooruit naar het heden... de realiteit.

Gister kwam een stralende echtgenoot thuis, ook zij heeft een nieuwe liefde leren kennen. Afgelopen zondag hebben we hem ontmoet en leren kennen.
Een heel aardige vent, open en spontaan. Gister is ze voor het eerst bij hem op bezoek geweest, gewoon als nieuwe kennis. Ook zij hebben een klik gehad op het persoonlijke vlak, kunnen lekker met elkaar over weg en zijn toch ook verknocht geraakt aan elkaar.
Vandaag is ze weer naar hem toe, iets waar ik geen problemen mee heb, daar is gewoon duidelijkheid over.
Zit vandag wel een beetje met mijn gevoel te worstelen...


Mijn engel is vandaag weer naar haar nieuwe liefde, normaal kunnen we overdag ook wel zonder elkaar dat is geen probleem. Soms wil ik dan ook wel eens wat contact zoeken. Zit nu met mijn gevoel, wil ze eigenlijk niet storen (ook al kijken ze gewoon maar een film of bewerken wat foto's) en voel me dan wel een beetje beperkt...
Dit is nou echt nieuw voor me... moet ik nog mee leren omgaan...

Ik heb de raad van mijn geliefde maar ter harte genomen en even gesmst... voelt wel goed.
Het is wel iets waar we vanavond eens over moeten praten... ook voor haar, kan me voorstellen dat zij dat ook gaat voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten