Pagina's

donderdag 17 juni 2010

Wat "ze" ervan denken.....

Veel wil ik me er niet van aantrekken wat "men" ervan denkt.

Vandaag toch me laten verleiden en dan ook weer ff met de neus op de meningen van anderen gedrukt door een stukje in de Telegraaf/Prive, Privé-mening: De liefdes van Peter R. de Vries . Nou ben ik toch al niet echt van de roddel maar hier zie je maar weer dat de meningen nogal verschillen...

Wilma Nanninga geeft in het stuk zelf al aan hopeloos ouderwets en conservatief te zijn en dan kan ik me de mening wel voorstellen (zonder daar een oordeel over te willen vellen). Ik krijg de indruk dat ze geen research heeft gedaan naar polyamorie in ieder geval. Gekleurd is haar beeld dan ook.

Op de site is het ook gebombardeerd tot gesprek van de dag. Lezers mogen hun mening geven:

Zegt het iets over hoe "men" in Nederland denkt over polyamorie? Geen idee eigenlijk...

"Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter
and those who matter don't mind.”

Dr. Suess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten