Pagina's

zaterdag 4 juni 2011

Hart in renovatie

Het lijkt de afgelopen dagen wel alsof mijn hart in renovatie is. Gelukkig zijn we wel open tijdens de verbouwing...

Deze week reageert mijn hart niet zoals gewoonlijk.
De meest belangrijke functies zijn er nog als vanouds, het houden van Angelique en Ryanne, de kids en iedereen die me dierbaar is. Ik reageer net even anders, het tonen van liefde en emotie lijkt vertraging op te lopen door de werkzaamheden...

Wordt er nu hard gewerkt aan een nieuwe kamer? Wordt de ontvangst groter gemaakt? Is Angelique bezig om plek te maken zodat haar nieuwe lover in haar kamer erbij past? Of wordt er gewoon opnieuw behangen in een van de kamers, dat wil nog wel eens wat overlast en troep geven.

Zodra ik ergens een lijstje van werkzaamheden vind... ben benieuwd wat er op staat. Hoop alleen dat het niet al te lang gaat duren die verbouwing...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten