Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

En dan...

dan denk je dat je niks meer wilt
niks meer nodig hebt
je bent tevreden
met alles wat je hart begeert

dan kruist weer iemand je pad
een klik zonder te kennen
een gevoel zonder gebaar
gedachten zonder oorzaak

dan even terug naar af
even aarden met wat hulp
alles wat nog niet nodig is
even van me af

dan rest nog een blanco blad
wat komt moet nog geschreven worden
wat mag zijn zal zijn
en goed zal het zijn!


Dank je Angelique, voor je vertrouwen, je liefde, je zijn
Dank je Ryanne, voor je lieve woorden, je steun, je heldere gedachten
Dank jullie voor alles wat jullie voor mij zijn....


2 opmerkingen:

  1. Lieve schat,
    ik ben er voor je, geniet van wat er op je pad komt, de kansen die je krijgt en , de gevoelsen die je mens maken.

    kusssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My Precious,

    Weer mooi geschreven, en ja je weet niet wat ze nog allemaal met je van plan zijn daarboven, je kan er dan nu alleen maar lekker van genieten, doe ik ook ;). en dan zien we wel wat er voor moois uit gaat opbloeien. En anders, Better to have loved and lost, then never to have loved at all.

    I'm still looking for Mister Poly-Right But got Mr Right now, and mabye the now part will fade away, But I Also now "be carefull what I'm wishing for I migth get it some day" ;)

    Ik hou zielsveel van je, en geniet als jij geniet. En je weet dat je met me overal over kan praten om de dingen op een rijtje te zetten, wat ik ook nog aan t doen ben, maar ondertussen is t belangrijkste : Genieten van de mooie, lekkere, leuke, stoute, dingen die dan op je pad komen.
    Maar ik weet ook "dat de mooiste dingen in ons leven geen dingen zijn" ;). Heerlijk om dat samen met jou te kunnen delen... Ik hou van jou.

    Forever in my heart. My precious Hansome Husband. XX Your Angel.

    BeantwoordenVerwijderen