Pagina's

zondag 1 januari 2012

2012

Graag wil ik iedereen bedanken voor de mooie, lieve, ontroerende, gedurfde, steunende reacties en vragen op mijn blogjes de afgelopen jaren.
Het schrijven heeft me geholpen bij moeilijke tijden, me laten beseffen wat voor moois ik allemaal mag ervaren. Dat op zich is al reden genoeg voor me om hiermee door te gaan.
Voor wie het leest hoop ik dat het je ergens mee helpt en misschien alleen een glimlach, da's ook al een extraatje.
En ondanks dat op vele vlakken niet alles is verlopen zoals we gewild of zelfs maar gehoopt hadden in de afgelopen jaren is dat wel hoe het leven is. De dalen zorgen ervoor dat je de hoogte van de bergen kunt herkennen. Elk jaar is ondanks alle ellende telkens beter/mooier geweest dan het jaar ervoor. Blijven groeien, ontdekken, lachen, huilen, houden van, kennismaken en afscheid nemen, da t is waar elk jaar weer mooier van wordt. Samen met de mensen van wie we houden.
Een nieuw jaar volgt met nieuwe uitdagingen staat voor de boeg! Elk begin van een nieuw jaar zet mensen aan tot het maken van goede voornemens, om dingen te veranderen waarvan ze vinden dat ze negatief zijn. Veel mensen vallen daarna weer terug in oude gewoontes en voelen zich verslagen.
Dit jaar wil ik een ander goed voornemen aanbevelen aan iedereen.
Wees gewoon jezelf!


What can be said in New Year rhymes,
That's not been said a thousand times?
The new years come, the old years go,
We know we dream, we dream we know.
We rise up laughing with the light,
We lie down weeping with the night.
We hug the world until it stings,
We curse it then and sigh for wings.
We live, we love, we woo, we wed,
We wreathe our prides, we sheet our dead.
We laugh, we weep, we hope, we fear,
And that's the burden of a year.

Ella Wheeler Wilcox -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten